Розробки уроків

Lesson plan " School subjects. School rules"

Презентація до уроку:
https://docs.google.com/presentation/d/1wVTceUEbKuhDnsxTa3yax9HMzQ3O_3pVN47TCFwBXmA/edit?usp=sharing

Links:
Grammar video. Must and mustn't.

Grammar game.Must. Mustn't.
 LearningApps.org   http://LearningApps.org/watch?v=pntg4jfja16



Action songs https://www.youtube.com/watch?v=iQxK-Ah7has

Презентація до уроку "Англійські письменники".  https://docs.google.com/presentation/d/1apZ901WGdwdij78PrOd2zorgsdun8yDUYcerj7MJsY8/edit?usp=sharing

План – конспект уроку з  англійської мови в 4 класі за підручником О.Карп’юк
«Англійські письменники».



Вчитель англійської мови Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Осипова Оксана Анатоліївна
У плані уроку використані інтерактивні методи навчання, розроблено презентацію, яка включає фото англійських письменників, зображення героїв книг. Також використовуються матеріали інтернет ресурсів: скоромовка, пісня-рухавка та тренування граматичних навичок за допомогою онлайн гри.
Поєднання візуального зображення, тексту і звукового супроводу надає можливість для комплексного розвитку комунікативних навичок учнів, сприяючи підвищенню пізнавальної активності та мотивації.

Мета: активізувати та розширити лексичний запас учнів; ознайомити з іменами найвідоміших англійських письменників та з назвами їхніх творів; навчати читати дати (роки); формувати навички діалогічного та монологічного мовлення з теми з опорами на зразок; вдосконалювати навички аудіювання, читання  та письма; практикувати у вживанні минулого неозначеного часу; розвивати увагу, уяву, логічне та творче мислення; виховувати культуру спілкування; створювати позитивну мотивацію до навчання; прищеплювати любов до читання книг, виховувати інтерес до предмета.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник О. Карп’юк англійська мова 4 клас, картки із завданнями, інтерактивна дошка, мультимедійне обладнання, презентація Power Point, аудіо запис (скоромовка), відеоролик ( “Bingo”), Інтернет з’єднання для онлайн гри.

ХІД УРОКУ
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання. Greeting. Slide 2.
T: Hi! How are you?
P1: I’m fine. How are you?
P2: I’m fine. How’s Sasha?
P3: He’s fine. How’s Lena?
P4: She’s fine. How’s your dog?
P5: He’s fine. How’s your cat?
P6; She’s really sick.
T: Oh, no! Oh, dear! I hope she’s better soon.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T. Today we are going to speak about the pleasure of reading. So, we’ll discuss the books of famous English writers.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
 Фонетична зарядка. Phonetic drills. Slide 3.
 T. Repeat the tongue twister and then try to read it by yourselves: “When you write copy you have the right to copyright the copy you write.”http://www.download-esl.com/tonguetwisters/tongtwisters/medium/copyright.mp3


II. Основна частина уроку
1. Speaking. Інтерактивна вправа « Два-чотири-всі». Спочатку учні обговорюють запитання в парах, потім в групах по чотири. По закінченні виконання вправи хтось з групи відповідає на запитання вчителя.  Slide 4.
Do you like reading?
What book did you read in winter?
Who wrote the book?
What was the book about?
Did you like it?
What Ukrainian writers do you know? Who is your favourite Ukrainian writer?
What English writers do you know? Who is your favourite English writer?

2. Presenting the vocabulary. Slide 5-11
  Ознайомлення з іменами англійських письменників, назвами їх творів та з правилами читання дат (років).
a) Look, listen and repeat.
b) The teacher explains how to say the dates (years)
c) Read and say as in the example. Daniel Defoe wrote Robinson Crusoe in seventeen nineteen.
3. Class survey. Find someone who read some of famous English books. Slide 12.
 (Handouts)
Ask and fill in the gaps. Report back to the class.
Find someone who …
For example:
Did you read …? Name
“Winnie-the-Pooh” by Alan Milne
“Alice in Wonderland” by Lewis Carrol
“Peter Pen” by James Berrie
“Gulliver’s Travels” by Jonathan Swift
“The Jungle Book” by Rudyard Kipling
4. Relaxation. Slide 13.
T: Let’s sing the song “Bingo”
“Bingo”
5. Writing. Slide 14. Look at the board and choose any fairy-tale character: Mowgli, Alice, Peter Pan or Winnie. Fill in the gaps.
This is … . He/She is a character from … by … . He wrote it in … . It’s a good book for boys/girls.
6. Reading. Slide15. Exercise 2 page 121-122.
a) Pre-reading activity.  Бесіда за малюнками.
b) While-reading activity. Читання за ролями.
c) Post-reading activity. Answer the questions
1. Why did the children come to the library?
2. What famous English book did Taras read? Did he read it in English?
3. Who wrote Peter Pan?
4. What is Bill’s favourite book?
5. What did Miss Evans recommend Bill to read?
7. Grammar practice. Past Simple Tense. Slide 16.
T: Let’s play Irregular Past Tense ESL Grammar Jeopardy Quiz Game
Irregular Past Tense http://www.eslgamesplus.com/irregular-past-tense-esl-grammar-jeopardy-quiz-game/
III. Заключна частина уроку.  Slide 17.
1. Домашнє завдання.
You worked hard during the lesson and it’s time to think about your homework.
Exercise 5, 6 page 123. For stronger students: prepare a picture of your favourite character and describe it.

 
2. Підведення підсумків уроку.
T: Clap your hands if you liked the lesson and understood everything. Scratch your head if you didn’t understand some things. Stamp your feet if you didn’t like the lesson and didn’t understand anything.
T: Thank you very much for your active work. The lesson is over.

Література:
1. О. Д. Карп’юк. Англійська мова. Підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Київ. 2004.
2. С. В. Мясоєдова  Плани конспекти уроків. 4 клас.
3. http://www.download-esl.com/tonguetwisters/easy/easytongue.html
4. “Bingo”

5. http://www.eslgamesplus.com/irregular-past-tense-esl-grammar-jeopardy-quiz-game/


Технологічна картка уроку https://drive.google.com/file/d/0B9NkdNU1gazWVTFFSFJqbnl6YmM/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар